Notícies del lloc
  • L’estudiantat amb Necessitats Educatives Especials continuarà tenint el 25 % més temps en els exàmens parcials i finals.

• La UPC posa a disposició aquest servei per millorar el malestar emocional de les persones en la situació temporal de confinament, provocada per la crisi del coronavirus.

• Per disminuir l'estrès i augmentar el nostre equilibri, us proposem participar en sessions diàries de Mindfulness.

• Estem treballant des de casa… però podem seguir el contacte. Amb l’objectiu d’afavorir la màxima inclusió de l’estudiantat UPC.

• Adreçat a l'estudiantat amb discapacitat (grau superior a 33 %) de nacionalitat espanyola o estrangers residents a Espanya. Matriculats o en condició de matricular-se a la universitat (Grau, Màster, Doctorat), idiomes, preparació d'oposicions, etc. Termini per presentar sol·licituds finalitzar el 28 de maig de 2020.

• Per realitzar cursos d'idiomes en l'estranger. Com en altres edicions es tracta de fomentar les competències lingüístiques dels joves amb certificat de discapacitat i millorar l'ocupabilitat i oportunitats de feina. El termini per presentar sol·licitud finalitza el 7 d'agost i es poden realitzar les pràctiques des de l'1 de març fins al 15 setembre.

• Els participants rebran formació específica i a mida per al desenvolupament al màxim de les seves capacitats. La durada del programa és de 6 mesos.

• Per reconèixer l'excel·lència acadèmica de l'estudiantat Erasmus+ i promoure la inclusió social. El termini per presentar sol·licituds finalitza el 16 de març de 2020.

• Tots els webs dels organismes públics hauran de complir els criteris d'accessibilitat de les WCAG 2.1 a partir del 20 de setembre de 2020.

• Fundació Universia llança la campanya #somos, una acció a nivell global per l'educació superior inclusiva de qualitat, impulsada per Nacions Unides.