Taller tècniques d'estudi

Adreçat als estudiants universitaris que vulguin aconseguiu un major èxit acadèmic. La sessió serà el dia 1 de febrer de 2018

En la majoria dels casos tindràs mètodes propis per a la realització de les teves tasques, t'organitzaràs el temps del que disposes, la quantitat de tasques a fer, formes d'estudiar, etc. Estudiar no és fàcil i per això és important aprendre a fer-ho. Així doncs, una bona forma de començar és conèixer les tècniques d'estudi.

Les tècniques d'estudi configuren una metodologia de la manera d'estudiar, de com començar una sessió d'estudi de la millor forma i del desenvolupament de la mateixa utilitzant tècniques estudis. En aquesta sessió aprendràs tècniques per estudis d'arquitectura, ciència i enginyeria.

També aprendràs al disseny del teu pla d'estudi, com crear un bon ambient d'estudi, etc. Totes aquestes eines tenen per objectiu tenir un major èxit acadèmic.

La sessió tindrà lloc:

- dia 1 de febrer de 2018

- hora: 12 h (1 hora)

- Lloc: Campus Nord

Si estàs interessat inscriu-te, i dies abans, del taller, rebreu un correu en el lloc de l'aula.