Sessió acollida d'inclusió - 8 setembre

Adreçat a tots els estudiantat amb discapacitat o necessitats educatives específiques que vulguin estar informats sobre el suport que els ofereix la UPC.

Des de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) treballem per garantir la igualtat d'oportunitats de l'estudiantat amb necessitats educatives especials i específiques. En aquesta sessió d'acollida volem informar als nous estudiants amb discapacitat o necessitats educatives especifíques i també els estudiants que ja estan cursant els estudis a la UPC.

• Dia sessió informativa: 8 de setembre 2017
  • Hora: 10 h a 13 h
  • Lloc: Edifici Vèrtex - Plaça Eusebi Güell, 6-8 - 08034 Barcelona
  • Aula reunió: Aula 207 situada en el soterrani (VS207)

L'objectiu de la sessió és donar a conèixer aquests útil per a l'estudiantat ho hem dividit en tres apartats:

• Docència: interpretació de guies docents, funcionament de la plataforma Atenea (campus virtual UPC)
  • Inclusió: adaptacions a l'entorn i els exàmens que podeu tenir,
  • Visita: als espais del campus nord (aules, laboratoris, etc.)

Per assistir-hi és necessària inscripció