Speaking without frontiers e InMentoring

Són dos projectes: preparació de les proves d'anglès i assessorament en temes de comunicació i orientació professional.

Fundació UNIVERSIA, en col·laboració amb Fundació REPSOL, recolzen als estudiants universitaris amb discapacitat.
Els voluntaris nadius en anglès o bilingües de la Fundació Repsol, col·laboren en aquests projectes per recolzar a universitaris amb discapacitat en la seva preparació a les proves de certificació de nivell, així com en l'adquisició de fluïdesa en vocabulari professional. A més a més també s'assessora als estudiants en temes de comunicació i orientació professional.

La durada estimada es de sis meses, prorrogables a altres sis, amb sessions d'entre 30 minuts a una hora.
Els estudiants interessats poden inscriure's en la pàgina web:www.fundacionuniversia.net.