Jornades #TrioLaVida

Sensibilitza't sobre el suïcidi amb la campanya per a la prevenció del suïcidi a les universitats de Catalunya.

Emmarcades en el Pla de prevenció del suïcidi a Catalunya 2021-2025 i en la setmana del Dia Internacional dels Supervivents a la Mort per Suïcidi es duran a terme activitats adreçades a la comunitat universitària.

L’activitat s’emmarca en el Pla de prevenció del suïcidi a Catalunya 2021-2025 (PLAPRESC)

Les activitats es desenvoluparan al llarg d’una setmana a cadascuna de les universitats catalanes.

Consten d'activitats diverses com tallers formatius, activitats pròpies organitzades per les universitats, projecció del documental “Bailar la Locura” i una experiència interactiva amb la instal·lació del CUB per part del SEM.

A la Universitat Politècnica de Catalunya la Jornada #TrioLaVida que tindrà lloc dilluns 13 i dimecres 15 de novembre a diferents Campus.

La Universitat Politècnica de Catalunya realitzarà dos tallers formatius de prevenció del suïcidi i la detecció dels signes d'alarma i primers auxilis. Enfocats a PDI/PAS i a l'estudiantat dilluns 13 de novembre.

També tindrem l'oportunitat de conèixer entitats de salut mental i benestar psicològic que vindran amb el Servei d'Emergències Mèdiques per explicar la seva feina. El CUB contindrà uns telèfons amb missatges reals d’àudio, tant de persones que han sobreviscut a un intent de suïcidi com de professionals i persones afectades per la mort per suïcidi d’un ésser estimat. L’experiència servirà per conscienciar i sensibilitzar.

Més informació:

Iniciativa conjunta amb el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.