Tallers de benestar emocional

31/10/2023

Millora i troba eines que t'ajudaran a introduir recursos personals durant la teva estada a la UPC i així facilitar i cuidar el teu benestar emocional. L'oferta és gratuïta i en diferents campus.

Com adaptar-se als canvi i exigències durant la vida universitària

Aquest curs va enfocat a saber conèixer les fases necessàries per adaptar-nos als canvis, valorar els beneficis d'enfrontar-nos amb flexibilitat a situacions noves, identificar les resistències als diferents canvis i aprendre estratègies per afavorir l'adaptació a noves situacions de forma satisfactòria.

Inscripcions: Del 8 de setembre al 14 de novembre de 2023.
Durada: dimecres 15 de novembre de 12:15 h fins 14:15 h.
Ubicació: Campus Terrassa Aula: Creative Lab Edifici TR1  planta baixa

La comunicació: les softskills per millorar les meves relacions

Et sembla de vegades que allò que ha entès l’altra persona, no és el que tu volies dir?

O sents que tu voldries dir alguna cosa, però no saps com fer-ho?

O potser sí sabries fer-ho, però no t'atreveixes? La bona comunicació és bàsica per fer-se entendre, per poder establir relacions de qualitat amb amics, amb familiars, amb el professorat, a la feina,

Taller reconegut amb 0.5 ECTS amb l'obligatorietat d'assistir al 100 % de les sessions

Inscripcions: Del 24 d'octubre al 6 de novembre de 2023.
Durada: del 8 de novembre al 20 de desembre, dimecres de 12 a 14h
Ubicació: Casa TO.  Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), Campus Diagonal-Besòs

Relacions entre companys i professorat

Totes les relacions entre persones es basen en la capacitat de comunicar-se adequadament que inclou també el fet de saber com ens afecta a nivell emocional allò que els altres ens diuen o fan i què fer al respecte.

Inscripcions: Del 24 d'octubre al 20 de novembre de 2023.
Durada: Dies 22 i 29 de novembre de 12.30 h a 14.30 h.
Ubicació: Aulari A4 205. Campus Nord UPC

Mindfulness per millorar la concentració, l'atenció i l'ansietat

Aprèn a parar i escoltar per aconseguir arribar millor allà on vols, per autodirigir-te millor, per viure la teva vida de manera més plena, rica i nutritiva.

Inscripcions:
Durada: dimecres del 27 de setembre al 25 d'octubre de 2023.
Ubicació: A la casa TO en l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), Campus Diagonal-Besòs.

Monogràfics de Benestar emocional

4 monogràfics específics per tal de millorar i donar eines a l'alumnat sobre aspectes que l'ajudaran a introduir recursos personals durant la seva estada a la UPC i així facilitar i cuidar el seu benestar emocional.

Els monogràfics són independents i et pots inscriure a tots o a qualsevol d'ells, però t'has d'inscriure a cada un individualment.

Inscripcions: diferents dies d'inscripció per taller.
Durada:  inici dels tallers 11 d'octubre. Dimecres, de 12.15  a 14.15 h.
Ubicació: Creative Lab en l'Edifici TR1 planta baixa de Terrassa.

Eines per millorar la concentració

Quan comprenem el nostre estrès, podem orientar-nos millor a resoldre les situacions que el provoquen i focalitzar l'atenció per a optimitzar la nostra concentració.

Inscripcions: fins al 5 d'octubre de 2023.
Durada: 11,18,25 octubre.
Ubicació: 1a sessió presencial a l'Aula Beta a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona. 2a i 3a sessió en línia.

Ansietat davant dels exàmens i presentació de treballs

Adquireix algunes eines i tècniques que et serviran per reduir el nivell de nervis i estrès, vèncer els bloquejos, restablir la calma, augmentar el nivell de concentració, etc.

Inscripcions: fins al 4 d’octubre de 2023.
Durada: 11 i 18 d’octubre de 12:30 h a 14:30 h.
Ubicació: Sala Àgora Campus Nord UPC.

Estratègies per cuidar el teu benestar emocional

Aquest taller està dividit en 10 càpsules que tractaran temes com la salut mental, l'ansietat, l'autoestima, el sentiment crític, la desconnexió i la desregulació emocional.

Inscripcions: fins al 16 d'octubre de 2023.
Durada: del 16 d'octubre al 19 de novembre en línia.
Ubicació: En línia asíncrona.

Organitzat conjuntament amb el Servei d'Esports i l'Oficina d'Inclusió.