Sessió 1 - Per què cal una estratègia?

Disseny de l'Estrategia del Pla d'Inclusió. Objectiu específic: Constituir l'equip impulsor, conèixer el marc de referència a nivell català, el model implantat a la UPC i partir de les reflexions de cadascuna de les persones participants en quant a expectatives i prioritats.

Quan?

19/02/2016 de 10:30 a 12:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) - Sala reunions - planta 0

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Objectiu de la sessió:

• Emmarcar l’objecte i l’abast de l’estratègia. L'estudiantat amb diferents necessitats de suport a l'educació, ja sigui, discapacitat, trastorns d'aprenentatge o malaltia temporal. Les necessitats del personal de la UPC (PDI o PAS) que treballa a la UPC.
  • Compartir la visió sobre que volem en l'àmbit de l'inclusió a la discapacitat en la UPC.
  • Visualitzar la situació actual de la UPC. Donarem dades i descripció general dels processos actualment vigents.
  • Identificar algunes experiències dutes a terme a la UPC o a institucions de referència en matèria de inclusió i discapacitat per tal d’identificar connexions entre conceptes teòrics i la seva aplicació en el context dels nostres campus. Al mateix temps ens servirà per identificar els eixos estratègics.

10h30. Benvinguda

A càrrec del Vicerector Sisco Vallverdú.

10h40. Objectius del grup de treball

A càrrec de Didac Ferrer.

10h50. La Inclusió de la UPC

L'estat de la qüestió. A càrrec de Montse Vilalta.

11h10. Dinàmica de grup

12h. I ara què?