Oficina d'Inclusió
Plaça Eusebi Güell, 6-8
Edifici Vèrtex. 2n pis

Responsables d'inclusió dels Centres docents
Consulta qui és el contacte al teu centre.

Reunió RIC 5/3/18

Presentació de la Vicerectora Núria Garrido, Vra. de Docència i Estudiantat, punt informatiu i temes a treballar.
Presentació de la reunió de RIC
Presentació en power point dels punts a tractar en la reunió RIC. Amb tres punts: presentació de la Vicerectora Núria Garrido, Vra. de Docència i Estudiantat, punt informatiu i temes a treballar.
Resum de la Reunió RIC
Resum per escrit de la reunió RIC on consten les aportacions dels assistents.
Banner d'Inclusió UPC
Recurs de difusió per donar a conèixer els serveis d'Inclusió a la UPC. Cal enllaçar-ho al nou web d'Inclusió: https://inclusio.upc.edu. Es recomanable fer-ho visible en les webs dels centres docents perquè els estudiants i les seves famílies coneguin que els hi ofereix la universitat a les persones amb discapacitat, necessitats educatives especials, accidents, malalties cròniques, malalties de llarga durada, etc.