Oficina d'Inclusió
Plaça Eusebi Güell, 6-8
Edifici Vèrtex. 2n pis

Responsables d'inclusió dels Centres docents
Consulta qui és el contacte al teu centre.

Reunió RIC - 2 de maig 2019

Reunió dels Responsables d'Inclusió dels centres docents amb la participació de la Vicerectora de Docència i Estudiantat, Núria Garrido i la Vicerectora de Responsabilitat Social, Gemma Fargas. El tema principal és presentar el projecte dels Serveis d'Inclusió UPC.
Resum reunió RIC 2 maig 2019
Presentació del Projecte Serveis d'Inclusió a l'estudiantat UPC
Es dissenyen els Serveis d'Inclusió de la UPC, mitjançant una metodologia col·laborativa, amb la participació de 30 membres de la comunitat universitària (PDI, PAS i estudiantat) acompanyats per un guiatge extern.
Meet-inc: Formació al professorat
És un dels cinc projectes dels Serveis d'Inclusió a l'estudiantat. Consisteix en la presentació, a l'inici de curs, dels estudiants amb necessitats educatives especials que informarà el Responsable d'Inclusió al professorat del centre.
Protocol d'Inclusió per al PDI en la realització de proves avaluables
És un projecte dels Serveis d'Inclusió. S'estableixen normes, per a la realització de les proves avaluables per a l'estudiantat amb necessitats educatives especials, amb criteris homogenis per a tota la UPC.