Prèstec d'emisores FM o sistema de freqüència modulada

El sistema permet que la persona amb dificultats d'audició pugui sentir directament al seu interlocutor, encara que aquest no es trobi relativament a prop i independentment del soroll que pugui haver-hi el l'habitació, com per exemple a classe.

Qui ho pot demanar?

Estudiants, personal docent i d'administració o externs amb dificultats d'audició que disposen d'audifons dotats de posició "T".

Com ho pots demanar?

Posa't en contacte amb el Programa d'inclusió emplenant el Formulari de prèstec.

On hi han a la UPC?

• Campus Nord: Aula Màster
  • ETSAB: Sala d'actes
  • ETSEIB: Sala d'actes

Fitxa del transmissor de FM Microlink EASYLINK +

Dispositiu d'ajuda tècnica que cosisteix en un transmisor (utilitzat per la persona que parla). El transmisor capta la veu de la persona que parla i l'envia al trasmisor.

Apte per a: audiòfons sense o dotats de posició "T", implant coclear i osteointegrat i pèrdua lleugera sense adaptar.

Característiques

Molt fàcil d'utilitzar i intuïtiu, eficaç micròfon Dynamic FM proveït d'un sol botó d'apagada i encesa i d'un ajust de feix de micròfon fix ofereix la possibilitat de connectar-lo a la TV, a l'ordinador o a un altre dispositiu d'àudio per aconseguir una eficaç escolta sense fils. Disposa d'una bateria de càrrega ràpida.

Fitxa del receptor de FM Microlink EASYLINK +

Dispositiu d'ajuda tècnica que cosisteix en un receptor (utilitzat per l'estudiant) on les ones de radio del receptor son convertides en sons i amplificades a través de l'audífon o implante coclear de l'estudiant.

Característiques

Receptor FM universal de collaret inductiu multifreqüència que es pot utilitzar amb qualsevol pròtesi auditiva amb bobina inductiva (inclosos productes a mida). És possible usar-lo igualment, amb uns auriculars per a aquelles persones que no utilitzin pròtesis auditives.

• Smart Noise Blocker. per millora la qualitat sonora de FM on més ho necessita: en el costat del receptor. A més, redueix la pressió de sortida del receptor FM quan no hi ha presència de senyals útils.
  • Soft squelch i mode d'espera. quan el transmissor FM que s'està utilitzant s'apaga, MyLink no sisea perquè també s'apaga mitjançant un soft squelch (circuit que apaga el dispositiu quan no rep senyal d'entrada). Si el transmissor roman desactivat més de 40 segons, MyLink entra en mode d'espera.
  • Funció de demostració FM. els auriculars es poden connectar a MyLink per ajudar a experts en acústica a demostrar els avantatges de FM a aquelles persones amb audició normal que s'encarreguen de la presa de decisions.
  • Receptor FM multifreqüència, sintetitzador digital últim model.
  • Compatible amb tots les pròtesis auditives amb bobina inductiva.
  • Compatible amb tots els transmissors de Phonak. Freqüència de sintonització directa o automàtica. Guarda i llegeix la informació de la pròtesi auditiva. Pressió de sortida d'auriculars per a persones normoients.