Taller "Comprensió i abordatge de l’ansietat, la depressió i el trastorn psicòtic a l’aula"

13/11/2017 de 09:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)
On
Campus Nord
Nom de contacte
Institut de Ciències de l'Educació (ICE) UPC
Assistents
Adreçat al personal UPC: PDI i PAS.
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Taller de primers auxilis en salut mental. Enfocarem l’atenció respecte a situacions de crisi en alguns trastorns mentals específics: ansietat, depressió i psicosi. Resoldrem dubtes de com acompanyar en una crisi d’ansietat, davant d’un estat d’ànim baix o una sospita d’episodi psicòtic.

Impartit per l'espaijove Es un programa comunitari d’educació sanitària adreçat als joves. La finalitat de la intervenció és augmentar el nivell de coneixements sobre salut mental en la població jove, les famílies i els professionals que treballen en contacte directe amb ella.

Organitzat per l'Institut de Ciències de l'Educació i el Gabinet d'Innovació i Comunitat.