Taller "Comprensió i abordatge de l’ansietat, la depressió i el trastorn psicòtic a l’aula"

Quan?

13/11/2017 de 09:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Campus Nord

Nom de contacte

Institut de Ciències de l'Educació (ICE) UPC

Assistents

Adreçat al personal UPC: PDI i PAS.

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Taller de primers auxilis en salut mental. Enfocarem l’atenció respecte a situacions de crisi en alguns trastorns mentals específics: ansietat, depressió i psicosi. Resoldrem dubtes de com acompanyar en una crisi d’ansietat, davant d’un estat d’ànim baix o una sospita d’episodi psicòtic.

Impartit per l'espaijove Es un programa comunitari d’educació sanitària adreçat als joves. La finalitat de la intervenció és augmentar el nivell de coneixements sobre salut mental en la població jove, les famílies i els professionals que treballen en contacte directe amb ella.

Organitzat per l'Institut de Ciències de l'Educació i el Gabinet d'Innovació i Comunitat.