Beques Fundació Universia - Santander

Es promourà una proposta personalitzada per donar suport a projectes educatius que permetin l'aprenentatge continu. Termini d'inscripció: Fins al 2 d'octubre de 2023.

17/07/2023 fins a 02/10/2023 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Fundacion Universia

Beques per al curs acadèmic 2023/2024

Aquesta iniciativa persegueix que els estudiants universitaris o aquelles persones que estiguin en condicions d'accedir a qualsevol de les formacions superiors detallades més endavant i que acreditin una discapacitat, puguin accedir i progressar en el procés de formació acadèmica fins a la finalització dels seus estudis, incrementant així les oportunitats de consecució de feina de qualitat.

Convocatòria Formació Professional i estudis universitaris -Consulta les bases i les inscripcions al web de la Fundació Universia - Santander