Aula d'Emprenedors - Fundació PREVENT

Programa de formació i acompanyament dirigit a emprenedors amb discapacitat per la posada en marxa o acceleració d'una iniciativa empresarial.

Aquest programa de formació i acompanyament es crea amb l'objectiu de dotar als emprenedors dels coneixements específics necessaris per a endinsar-se en la creació o acceleració d’una empresa. Les característiques del programa són les següents:

Aula de Emprendedores Segunda Edición

Programa acadèmic d’emprenedoria de 129 hores impartit per professorat d’ESADE i per ponents directius.

Aula de Emprendedores Segunda Edición

Acompanyament individualitzat d’un tutor per cada alumne durant tota la formació per cada alumne/a durant tot el procés.

Aula de Emprendedores Segunda Edición

Programa de continuïtat Alumni d'assessorament continu als emprenedors una vegada acabada la formació.

Aula de Emprendedores Segunda Edición

El Programa disposa d'un fons econòmic per a l'atorgament de beques als projectes millor valorats.

El programa està cofinançat per la Generalitat de Catalunya a través del Departament d’Empresa i Coneixement i el FSE i el Departament de Treball, Afers Socials i Families. A Madrid, per lala Consejería de Políticas Sociales y Familiade la Comunitat de Madrid, i per la Fundación Bancária La Caixa.

Inscripcions

Sessió informativa programada pel 11 d’abril de 2017 a les 18h a Esade.