5ª edició de l’Aula d’Emprenedors: Aprèn i Emprèn

Programa formatiu i mentoring adreçat a emprenedors amb discapacitat per a la posada en marxa o acceleració del seu negoci. La sessió informativa és l'11 d’abril de 2017 a les 18h a ESADE.

És un programa de formació i acompanyament dirigit a emprenedors amb discapacitat per la posada en marxa o acceleració d’una iniciativa empresarial de recent creació.

- Programa acadèmic d’emprenedoria de 114 hores impartit per professorat d’ESADE i per ponents directius.

- Acompanyament individualitzat d’un tutor per cada alumne durant tota la formació per cada alumne/a durant tot el procés.

- Programa Alumni d’assessorament continu als emprenedors un cop acabada la formació.

- El programa disposa d’un fons de 30.000€ per 6 beques de 5.000€ als millors projectes.

El programa compta amb la formació per part d’ESADE i directius de grans empreses, i és totalment subvencionat pels emprenedors.

Adreçat a emprenedors amb discapacitat que vulguin posar en marxa o acceleració d0una iniciativa empresarial. Disposar de formació superior per cicles formatius, diplomatures o llicenciatures. També es valora en el cas que estigui estudiant, i encara no hagi finalitzat els estudis.

Altre informació:

- Garanteix l’accessibilitat dels continguts i de les sessions (materials on-line accessibles, suport d’intèrpret de llengua de signes, classes transcrites, instal·lacions accessibles a persones amb mobilitat reduïda, personal de recolzament durant les classes).

- És totalment becat pels alumnes (a títol informatiu: cost total estimat per alumne: 6.000€).